streda 20. júna 2012

33.časť

Nasledujúce týždne to bolo, ako ísť rýchlikom. Prechádzať od jednej stanice do druhej.

Po skúške sme si išli sadnúť do Starbucks. Nepovyšoval sa. Nevystavoval. Ked sa pri nás pristavili fanúšičky, s úsmevom sa im podpísal a tým zvedavejším odpovedal na niektoré popravde smiešne otázky. Rozprával mi o detstve, priateľoch aj o zážitkoch, ktoré zažil odvtedy čo sa prihlásil do X-Factoru. Výhody aj nevýhody toho, že je slávny. Zdalo sa mi, ako by som sa rozprávala s bratom. So žiadnym chlapcom som si ešte tak rýchlo a dobre nesadla. Na Thomasa som po celý čas ani nepomyslela.

Na druhý deň, po skúške nás Harry spolu s ostatnými chlapcami zavolal na obed do zákulisia. Lili sa zo začiatku trochu ostýchala tak ako aj Chris - spolužiak. Toby, druhý spolutanečník, po pár minútach už hral so zvukárom a Louisom videohru. No po chvíli sa všetci dobre zabávali. Harry ma zoznámil aj s Danielle, Liamovov priateľkou. Prišla po ceste z Ameriky a na Liamovi bolo vidieť, že zaľúbenejší po tolkom čase ani nemôže byť. Aj ked bola staršia o sedem rokov, bola milá a priateľská. To, že si sadneme predurčovala aj tá istá záľuba. Tancovanie. Ked už bol čas ísť, vymenili sme si telefónne čísla. Stále nemôžem uveriť, že som spoznala toľko skvelých ľudí. Tak trochu mi to posunulo prvý pohlad na ľudí. Veľa krát sa stalo, že som posúdila ľudí podľa zovňajšku, alebo tých slávnejších podľa toho, čo o nich napísal bulvár, alebo ako ich odfotili paparaci.  Ale späť k téme.

Zo školy sme boli v piatok uvolnení. Samozrejme iba ja, Lili, Chris a Toby. V piatok poobede je tá akcia a večer sme pozvaní na gala párty. S Harrym  som si počas týždňa sem tam zavolala. Ked chcel odomňa radu akého motýlika si má zobrať, ochotne a hlavne som so smiechom som mu odpovedala. Chcel totiž so mnou ladiť. Kedže nemá dievča, a ja taktiež nemám chlapca, dohodli sme sa, že si budeme navzájom doprovod. Ako dobrí priatelia. Ked som išla po známej Oxford Street spolu s Carly, uvidela som vo výlohe krásne šaty. Poprosila som predavačku, či by som si ich mohla vyskúšať. Po hodnej chvíli, ked som vyšla z kabínky, Carly zabudla tak povediac zatvoriť ústa. Šaty mi padli ako uliate. Boli z limitovanej edície. To znamená univerzálne číslo a trojciferná cena. No pripadalo mi to, akoby ich ušili priamo na moju postavu. Boli to šaty bez ramienok, dosť krátke nato, aby zvýrazňovali ženskosť, no zároveň decentné. Mali čiernu elastickú podšívku, niečo ako spodný diel šiat. Podprsenku mali všitú a pás bol pod prsia. Od pŕs sa spúšťali rady zlatých pásov perál. Okraj dekoltného korzetu tvorili našité tie isté perly. Vlnili sa po okrajoch až k bokom. Na prsiach boli našité menšie gulôčky, našité vodorovne. Celkový dojem bol neopísateľný. Hned ako som ich kúpila, som nepociťovala ani najmenšie výčitky za tie peniaze. A preto, som Harrymu povedala, aby si zobral klasický neutrálny čierny motýlik, ktorým nemôže nič pokaziť. V daľšom obchode som si kúpila lakované lodičky na dvoj-cm platforme a trinás-cm opätku s uzavretou špičkou. Carly mi požičala svoju listovú kabelku a tak mi už len zostávali šperky, ktoré som si požičala v zlatníctve. Jediné čo mi chýbalo, bol môj jedinečný hviezdny partner.


1 komentár: