nedeľa 8. júla 2012

39.časť


Pomaly som otvorila rozospaté oči. V noci som sa často budila a tak som nebola dva krát vyspatá. Včera večer som nemala moc možnosť vidieť všetky veci okolo seba. Teraz, ked bolo sedem hodín ráno, ako som videla na hodinách oproti sebe na stene, som si všimla kvety. Jedny boli na nočnom stolíku vedľa postele, dalšie na malom stolíku oproti postely. Jedna bola naaranžovaná z pivoniek, dalšia s bielych lalií. Dalej som si všimla, že izba je len jednolôžková. Na stolíku som mala položený mobil. Vytočila som otcinovo číšlo.

Volala som s ním asi pol hodinu. Napriek vysokému účtu za telefón, ktorý som mu pripomínala, ktorý mu bol úplne jedno, bol dosť vystrašený. Najskôr chcel okamžite prísť, no ubezpečila som ho, že sa tu má kto o mňa postarať. Vedel aj o Harrym a tak bol o niečo pokojnejší. Ked prišla do izby sestrička s raňajkami, rozlúčila som sa s ním a slúbila mu, že čoskoro budeme volať na skype.

Na raňajky som dostala pečivo, malý jahodový džem, ovocie a čaj. Moc mi to hlad neutíšilo a musela som si zapamätať, že musím Carly poprosiť, aby mi priniesla niečo na jedenie. Ked bolo pol deviatej a s pomocou sestričky, ktorá mi musela "zvesiť" nohu, som sa s barlami trochu nemotorne došuchtala do kúpeľne a vykonala rannú hygienu, mi bolo o niečo lepšie. Pokým som si dočesávala zvlnené vlasy z drdola, ktorý som mala ešte od tréningu, zapla som si TV a pozerala seriál iCarly. Niekto odrazu zaklopal a najskôr som si myslela, že je to Harry, no uvedomila som si, že bolo ešte príliš skoro na obed. Dvere sa trochu odchýlili a následne vstúpil do izby človek, ktorého by som tu čakala zo všetkých najmenej. Nebola by som taká prekvapená keby sem príde Nicole Scherzinger.

"Ahoj, môžem?" Opýtal sa, no už stál pri mojej postely. Hrebeň mi zamrel v obviazanej ruke.
"Načo sa už pýtaš?" odvrkla som, "čo tu robíš Thomas?" opýtala som sa odmerane.
"Prišiel som ťa pozrieť," odvetil pokojne, "to je pre teba," zdvyhol kyticu kvetov. Boli to moje obľúbené ruže a orchideye. Tá kytica bola nádherná, no pokúšala som sa tváriť bez záujmu.
"Dakujem," povedala som sucho, "prišla aj Susan?" dala som si záležať na prehnane milom a ironickom tóne hlasu. Hned nato som vyčarila ten najlepší falošný úsmev, aký sa mi podaril.
"Nie, už s ňou nechodím. Nemá dôvod sem chodiť," všimla som si ako zaťal zuby.
"Och som si istá, že čoskoro budeš mať opäť po boku takú úžasnú partnerku ako bola ona," zasmiala som sa, no znelo to viac ako dve písmenka h-h než smiech.
"Nemohol som si v tvojom správaní všimnúť zmenu. Prepáč ale urobil som niečo, prečo sa ku mne takto chováš?" Prižmúril na mňa oči. Zmenil sa mu tón hlasu a bola som si viac než istá, že sa tu chystá k hádke.
"Prosím?!" Bola som zaskočená. To je naozaj taký nevšímavý alebo je to ten najväčší idiot akého som doteraz stretla?
"Dobre si počula."
"Ty mi máš čo vyčítať! Ked si nevieš spočítať 1 plus 1 a nevieš si to sám domyslieť tak radčej vypadni!" Dá sa povedať, že som mierne kričala a popri tom som si udrela zranenú nohu.
"Do riti!" Prskala som od bolesti.
"Klud, neprišiel som sa hádať. Viem, mal som ti zavolať. No, neviem prečo som urobil to, čo som urobil. So Susan som sa rozišiel deň po tom, čo sme znovu stretli. Ked som ťa zbadal," zasmial sa akoby sám pre seba, "už som s ňou nevedel viac byť," zmĺkol a zahladel sa na mňa.
"To mi je lúto, že ja som bola príčina vášho rozchodu, ale už som s niekým druhým a mám ho rada."
"Máš ho rada?! To sú fakt silné slová na vzťah," pokrútil hlavou, "som prekvapený, že je ešte stále s tebou. Obvykle má dievčatá len na jednu noc."
"To hovorí ten pravý. Najskôr sa pozri na seba, až potom súd niekoho druhého," zamračila som sa naňho.
"Hovorím ti tak ako to je. Pravdu. Nie som prekvapený, že ti o mne narozprával samé "dobré" veci," zatínal zuby.
"Povedal mi pravdu. A tvoje chovanie to celé podčiarkuje. Nemám dôvod neveriť mu," odvrkla som.
"A povedal ti aj to, že sme kedysi boli dobrí kamaráti?" Ked som sa zatvárila zmetene pokračoval.
"Ešte pred Susan som chodil s iným dievčaťom. Jednu noc sme boli v bare. Ja, Harry, ona a ešte pár kamarátov. Dosť sme pili, bolo mi zle a povedal som im, že potrebujem ísť na vzduch. Ked som sa vrátil, môj "kamarát" mal jazyk z hrdle mojej priateľky a kráčali k zadným boxom, kde sa určite nepopíjalo mochito. Harry sa mi ani nepriznal, len to zbabelo popieral. No ona mi aspoň povedala pravdu."
"Boli opití," povedala som na jeho obranu. No vedela som, že to ho nemôže ospravedlniť. Bola som sklamaná.
"Aj ked si opitá, vieš čo robíš," zamračil sa neveriacky krútil hlavou, "vtedy sme sa pohádali a ja som mu povedal, že som s ním skončil." Mlčky som sklopila oči.
"Nič mi na to nepovieš?" Opýtal sa po chvíli.
"Nemám ti k tomu čo povedať," zamrmlala som. Zrak som upierala na hrebeň vo svojej ruke.
"Len,.. mal by si odísť," povedala som. Po líci mi prešla nechcená slza. Rýchlo som si ju zotrela, no aj tak ju zbadal. Bez slova si vedľa mňa sadol a objal ma. Voňal po pižme a mandarinke. Musím priznať, že Harry voňia úžastne. Ale táto vôňa vyjadruje typickú mužnosť. Voňal priam božsky.
"Pozri, môžeme začať odznova?" Po chvíli sa odtiahol a opäť som nadobudla normálny rozum.
"Dobre, ale prosím rešpektuj to, že chodím s Harrym," odpovedala som.
"Dobre," odvetil a nachvílu zmĺkol. Zrazu mi zobral z ruky hrebeň, ktorý som ešte vždy držala a postavil sa.
"Čo robíš?" Zasmiala som sa. Vyzliekol si kabát, šál a naskytol sa mi pohlad na stíhlu vysokú svalnatú postavu. Bože, Barbora spametaj sa! Máš chlapca! Zakričala som si v duchu. Mal oblečenú bordovo-čiernu károvanú košelu. Vyhrnul si rukávy a posadil sa vedla mňa. Nadalej som naňho spýtavo hladela. Nadvihol hrebeň, ktorý držal a začal mi česať vlasy, ktoré som si nedočiahla jednou rukou.
"Blázniš?" zasmiala som sa.
"Vôbec," odpovedal vážnym tónom, "jednu ruku nemôžeš zohnúť a druhú nemáš zdravú, tak mi dovol, aby som ti pomohol."
"Tak dobre," no ako prechádzal s kefou s jemnými štetinami po vlasoch, aj tak som sa nemohla uvolniť.
"Bože, Barbi uvolni sa. Si celá napetá," vlasy mi odhrnul na jeden bok a začal mi masírovať plecia, potom krk až sa premiestnil opät na plecia. Bolo to neskutočne príjemné. Jemné. Zavrela som oči a vychutnávala si masáž. Bola som ako omámená. Pri nose ma ešte vždy šteklila jeho vôňa.

2 komentáre:

  1. No barčííí!!!! :P :P neprechádzaj na erotickú poviedku!! :P (im just kidding :D)
    ja sa tu škerím jak babka na trhu :D :D (priznávam).. dneska dúfam že bude dalšia čast :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žiadna erotická poviedka! :D
      som len rada že sa skeríš, hádam ešte len budeš :) áno bude o chvílku pridám

      Odstrániť