nedeľa 16. septembra 2012

8.časť

Pred tým, než začnete čítať, prosím zahlasujte v novej ankete. Chcem vedieť váš názor. :) - Ďakujem xx


Aj keď bol síce štvrtok, Bonie ma vytiahla do mesta. Mama sa síce netvárila najšťastnejšie, kvôli zajtrajšej škole, no jej časový limit v prípade dochádzky domov posunula na jedu ráno. Či vstanem alebo nie, to nech už je môj problém. Natiahla som na seba čierne úzke obyčajné mini šaty, koženú čiernu bundu a po prehováraní Bonie som si obula čierne lodičky. Jediná výrazná vec bol na mne make-up a to červené ústa. Na oči som si spravila čiernu linku, na krk pripla zlatú retiazku a kľúče od auta a drobnosti som dala do čiernej malej tašky do ruky. Rozlúčila som sa s rodičmi a naštartovala auto. Asi po desiatich minútach som sa dostala pred klub, kde stálo nemálo ľudí. Zaparkovala som neďaleko, pred nejakým obchodom z knihami. Prešla som cez cestu a keď už som bola takmer pri zástupe ľudí, v tmavej uličke som zachytila pohyb. Keď som počula dôverne známi smiech a hneď nato aj tváre, telo sa mi uvoľnilo. Naproti mi išla Bonie, Nate, Ren a Josh.

"Čo robíte tu?" Opýtala som sa prvé, čo mi zišlo na um.
"Poď, mi nečakáme," zaškeril sa Ren a ťahal ma cez bočné dvere.
"Môj bratranec," povedal Nate, keď som sa na nich zmätene pozerala. "Robí tu za barom."
"Aha," len som zamrmlala. Hudba mi udierala do uší a pocítila som nával vzrušenia v podbrušku. No hlava si potrebovala najprv niečo vypiť, aby sa nohy viac odviazali. Bonie ma chytila za ruku a ťahala cez tancujúce telá. Išli sme do jedného z rezervovaných boxov, kde sedel Chris s Leah. Do sedadiel pri nich sa zviezoli chalani. Obidvoch som ich ozdravila a snažila sa prekričať hudbu.
"Bonie, donesieme niečo na pitie?" Len prikývla a ostatným ukázala smerom na bar. Taylu a Daxa som nikde nevidela, no bolo tu veľa známych tvári zo školy. Práve keď som uvažovala, že sa opýtam Bonie kde sú, zbadala som divo gestikulujúcu Taylu v uličke, kde sa ide na WC. Boli sme už skoro pri bare, no potiahla som Bonie za ruku a kráčala smerom k Tayle.

"Ty ***!" kričala. Keď sme prišli bližšie, osoba na ktorú hovorila bol Dax.
"Deje sa niečo?" Pristúpila Bonie. O sekundu neskôr som si všimla nejaké dievča, ktoré stálo za Daxom a vystrašene sa pozeralo na Taylu. Tá vyzerala ako pred zrútením nervov. Sácala do Daxa, ktorého to mohlo len ťažko bolieť, no v tvári bol celý červený a vlasy, ktoré nosil úhľadne zagélované, mal strapaté.  
"Ty sa do toho nepleť!" Zrúkol na Bonie. Na moje prekvapenie mi na rameno dopadla čiasi ruka. Bol to Ren a za ním stál Josh, ktorý sa postavil pred Bonie, keď videl ako sa s Daxom prepaľujú pohľadmi. Nate prišiel hneď za nimi. Rýchlo si domyslel čo sa deje, keď uvidel druhé dievča pri Daxovi. Mal na sebe obtiahnuté čierne tričko, pod ktorým bol vidieť každý napätí sval na rukách a ramenách. Postavil sa pred Daxa s bielymi hánkami. Aj keď bol Dax svalovo objemnejší, Nate bol značne vyšší.  Dievča vedľa Daxa preľakane vykríklo, keď ho Nate sotil o stenu a potom zhodil na zem. Neveriacky som pozrela na Rena.
"Robte s nimi niečo!" Zakvílila som, keď sa naňho Dax prevalil a uvidela červené fľaky pri ich ústach a nosoch. Zakiaľ ich Ren spolu s Joshom od seba ťahali, pohla som sa k Tayle, ktorá už plakala. Objala som ju a mrmlala jej do ucha upokojujúce veci. Zachytávala som len útržky rozhovoru Natea a Daxa, ktorí boli každý na opačnej strane chodby. Ren oprel Daxa o stenu a niečo sa mu pokúšal dohovoriť, no ten ho len ťažko teraz počúval. Nate stále prskal a Josh mal čo robiť, aby ho udržal.
"Neviem prečo tak vyvádzaš. Pred pár dňami si sa o to ledva zaujímal, ale teraz keď je tu aj Tayla sa chceš hrať na pána nahnevaného čo?!" Vychrstol Dax.
"Zavri hubu!" Zahriakol ho Nate.
"Ale čo? Veď nech sa dozvie aký si kamarát," zaškľabil sa a v tú chvíli mi bolo Josha úprimne ľúto. Ten musel vynaložiť veľké úsilie aby Natea udržal.
"Ty si ich videl už predtým a nič si mi nepovedal?" Obrátila sa Tayla, ktorá to počula.
"Tayla to..," pokúšala sa zasiahnuť Bonie, no len ju odbila rukou.
"Tak?" Naliehala.
"Ja," zlomil sa mu hlas.
"Bože..," domyslela si to a opäť si skovala tvár do dlaní. "Najviac zo všetkých som si myslela, že práve ty by si mi to povedal Nate. Sklamal si ma viac ako tento tu," fľochla pohľadom o Daxa, ktorý sa škeril tej malej scénke.
"Tayla, chcel ti to povedať zajtra," chytila ju Bonie za ruku, no vytrhla si ju.
"Odchádzam," ticho ukončila hádku, posledný krát pozrela na Natea a zamierila k východu. Ten chcel ísť za ňou, no Bonie ho zastavila.
"Teraz ju už nechaj tak, zajtra sa s ňou porozprávaš," povedala. Nate vybehol opačným smerom k bočnému vchodu. No čo mi pritiahlo pozornosť bol škľabiaci Dax. Podišla som k nemu a strelila mu facku. Od prekvapenia otvoril ústa, ale rýchlo sa spamätal a zrejme ma mal v pláne udrieť, ale Ren ho sotil naspäť o stenu.
"Ani na to nemysli," vyštekol naňho Ren. Josh prišiel so zavalitým chlapíkom, ktorý bol zrejme SBS-kar a vyviedol Daxa von. Vyrazila som tým smerom, ktorým išiel Nate. Keď som vrazila do dverí a prešla pár krokov smerom k ulici, uvidela som ho opretého o budovu s cigaretou v ruke. Keď ma zbadal ponúkol mi, no hlavou som odmietla.
"Nate, ona sa na teba nebude dlho hnevať. Uvidíš, že keď si to všetko urovná, tak to bude okej."
"Ďakujem. Ale radšej by som sa už o tom nebavil," posledný krát si potiahol z cigarety a topánkou ju na zemi zahasil. Odrazu ma tuho objal a dal mi pusu na líce. Usmial sa s tým jeho typickým chlapčenským úsmevom a pustil ma.
"Pripomínaš mi moju staršiu sestru," uškrnul sa. "Ona vie vždy čo má povedať, presne ako ty."
Len som sa usmiala a objal ma okolo pliec. Keď sme sa tlačili naspäť smerom k nášmu boxu, nikto tam nesedel. Zrejme sú všetci na parkete alebo pri bare, usúdila som. Išla som najprv pri bar. Uvidela som tam len Rena. Keď som sa k nemu vybrala, zarazila som sa. Pri ňom bolo tesne nalepené nejaké dievča. Niečo mu šepkala do ucha a rukami mu bola zavesená o krk. Pocítila som taký príval žiarlivosti až ma to prekvapilo. Pokračovala som ďalej, pričom som Natea ťahala so sebou. Keď som už zastavila pri nich, musela som Renovi poklepať po ramene aby si ma všimol. Otočil sa smerom ku mne, no tvár mal ako vytesanú z kameňa.

"Ahoj, kde sú ostatní?" Opýtala som sa. Najprv pozrel na mňa, potom na Natea. Neodpovedal mi, len ma odignoroval, pritiahol si dievča za pás k sebe a potiahol ju na parket, kde sa tancovalo. O malý moment som si všimla, že to je Sara. Otočila som sa k Nateovi, ktorý vyzeral tiež zmätene a len som tam stála a prizerala sa, ako si ju priťahuje k sebe a chytá ju za boky.  

 

2 komentáre:

  1. čo to má znamenať !!!!! som uplne namosúrená!!!!! hajzel jeden hnusný !!!! (v skutočnosti- ako v mojom živote , teraz chalani sú tabú ) :D :D takže ak ho rýchlo nespravíš tým dbrým u mna nadobro skončíl "!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jáj domča pri tvojich komentároch sa vždy zasmejem :D neboj neboj ono sa to vysvetlí ;D

      Odstrániť