utorok 18. septembra 2012

9.časť


Prenikla mnou taká vlna žiarlivosti, až som seba samú prekvapila. Stalo sa to niekde medzi tým, ako ju chytal za zadok a ako som zatvorila ústa.

"Ahoj zlatíčko, nejdeš si zatancovať?" Pristúpil ku mne asi o päť rokov starší chlap, slušne stavaný z vyholenou hlavou a potetovanými rukami. Najprv som mala chuť odvrknúť, že nie a Nate to aj povedal miesto mňa.
"Vypadni, nikde s tebou nejde," povedal. Pozrela som znovu na Rena, ktorý "náhodou" zavadil pohľadom na našu malú skupinku.
"No tak, chcem si len zatancovať. Ideš?" Ignoroval Nateov zamračený pohľad a vystrel ku mne ruku. Keď som ju s úsmevom prijala, potešený sa široko usmial. Nate na mňa prekvapene pozrel, no len som mu s úsmevom kývla a kráčala medzi tancujúce telá. Pritiahol si ma k sebe a zľahka ma chytil zozadu za boky. Nech mi rýchle tempo hudby vytisne z mysle všetko ostatné.

Miestnosť zaplnili kúdoly dymu. Stúpali nám od nôh a vinuli sa okolo tiel, odrážajúc celé škály farieb. Dym mal sladkastý vôňu, pripomínajúcu sladké ovocie a orgován. Telom sa mi rozlial príjemný pocit. Zachytila som melodický smiech a zahľadela sa na tanečnice na stupienkoch, čo sa krútili čoraz rýchlejšie, zakláňali hlavy a vydychovali cez načerveno namaľované pery. Tempo sa spomalilo, zazneli temnejšie rozvibrované tóny. Dala som sa ovládať vibráciami, čo mi stúpali z podlahy od nôh, do bokov.
"Tancuješ neskutočne," zamrmlal ten chlap a objal ma okolo pása. Obaja sme sa pohybovali do rytmu, pritískal si ma k panve. Pritiahol si ma bližšie a prešiel mi prstami po bokoch. Otvorila som ústa a vdýchla začadený vzduch. Na jazyku som zacítila chuť jahôd. Mala som pocit, akoby to ani nebolo moje telo. Bola som celá rozpálená. Sklonil sa a pobozkal ma na krk. Spanikovala som, zažmurkala a usilovala sa sústrediť, hoci sa na mňa zo všetkých strán tlačilo dusivé teplo. Skôr, než som stihla čokoľvek urobiť, odrazu si zo mňa strhol ruky. Niekto ma schytil za plecia a prudko otočil.

 


"Ren?" Zamračila som sa a chcela sa vytrhnúť z jeho zovretia, no stisol ma ešte silnejšie. Chlapík sa najprv naňho zmetene pozeral, potom hodil pohľad aj na mňa a nakoniec mávol rukou a odišiel.
"Čo to robíš dočerta?" Zatínal zuby. "Ten chlap ťa obchytkával!"
"Čo sa staráš?" Nával zúrivosti prišiel veľmi rýchlo. "Pusti ma, bolí ma to!" Povolil svoj stisk, no stále ma držal.
"Nebudem sa len tak pozerať nato, ako ťa nejaký chlap obchytkáva," zopakoval.
"Čo si o sebe myslíš dočerta?" Kričala som. "Čo sa vôbec staráš, že s niekým tancujem alebo nie? Ty si chcel aby sme boli len kamaráti," môj hlas naberal na závratných výškach.
"A ty si to nechcela? Keď som sa o niečo pokúšal odtiahla si sa," zúril už aj on. "Nate ti nestačí, hm?"
"Čože?" Nechápala som.
"Čuduješ sa, že to viem?" Odvrkol. "Vonku ste si strkali jazyky do úst." Neveriacky som sa naňho pozrela. Nemala som najmenšiu chuť mu niečo vysvetľovať.
"Kto ti to povedal? S nikým som si nič nikde nestrkala," vyprskla som. Na počudovanie zmĺkol a len na mňa hľadel. Tak som pokračovala. "Prečo ti to vlastne aj vysvetľujem?! Si kus idiota. Nechápem čo som na tebe videla." Vytrhla som sa mu z rúk, otočila sa a mierila k východu.

Asi po dvoch metroch, ma dobehol, otočil k sebe a pobozkal. Zažmurkala som a opäť sa snažila sústrediť. Chytil ma okolo pása a prirazil si ma k sebe. Od prekvapenia som zmeravela, no bozkával ma ďalej, nežne, rozvážne, ale naliehavo. Zaťala som mu prsty do pleca a pod mojimi dlaňami som cítila jeho tep. Poddala som sa a vychutnávala som si jeho teplo. Vzdychla som a v hrudi sa mi rozliala horúčava. Mala som pocit, že sa v nej utopím. Bola som mu vďačná. Keby ma nedržal, z najväčšou pravdepodobnosťou by som sa zosypala na zem.
Bozkával ma zľahka, dráždivo. Jemné dotyky jeho pier vo mne vyvolávali túžbu, hlad. Zovrela som mu vlasy a pritisla sa k nemu, aby ma pobozkal tuhšie. Vydal slastný povzdych a pobozkal ma silnejšie. Potom sa všetky súvislé myšlienky rozleteli a čas sa zastavil.
Všetky neuróny v mozgu sa mi naraz porozoberali, rozhádzali môj systém a vyradili ho z prevádzky. Netušila som, čo so mnou môže urobiť bozk. Bol to nápor na moje city. Všade, kde sa ma dotkol, som sa rozochvela a prebudila. Vduchu som zaúpela. Je ako... James Bond, Antonio Banderas a Brad Pitt v jednom tele. Ako som mu mohla odolať? Ako som vôbec dýchala?

 

2 komentáre: