sobota 13. októbra 2012

1.časť


„Čože?“ prudko sebou trhol a zastavil uprostred chodníka. „To nemyslíš vážne.“ Bolo to tu. Presne tento typ výrazu som očakávala. Oči sa mu leskli oproti teplým lúčom slnka. Nemohla som sa naňho pozrieť. Pocit, že niekomu v priebehu pár minút zničíte jeho šťastie.. To sa nedalo ani popísať. Nemohla som sa pozerať na to, čo som spôsobila.
„Tayla,“ začal. V hlase mal zúfalstvo, strach. Chytil mi tvár do dlaní. „Prosím, nerob to. Príliš ťa ľúbim,...“ snažil sa.
„Nie Nate,“ začala som krútiť hlavou. „Prestaň s tým,“ odtiahla som mu ruky a odstúpila.
„Prečo?“ Nevedela som mu odpovedať. V jeho tóne boli výčitky.
„Nate odchádzaš na vysokú,..“
„To nemusí predsa znamenať rozchod!“ prerušil ma.
„Nate. Chcela som ťa ľúbiť tak, ako ty mňa. Ale neni to vo mne. Proste to tam neni. Nemôžem ti dať to, čo chceš. Prepáč,“ hlesla som.
„Len tak chceš odo mňa odísť?“ z očí mu už išli slzy. Bože! Ty hlupaňa. V tomto okamihu som sa nenávidela najviac na svete.
„Nate,“ preskočil mi hlas. „Prosím, nemusí sa týmto skončiť naše kamarátstvo. Chcem, aby si ostal mojim najlepším kamarátom. Tak ako predtým,“ pokúsila som sa o úsmev.
„Ako môžem byť tvoj kamarát, keď dobre vieš, že k tebe cítim oveľa viac?“ nahnevane si zotrel slzy z tváre a odstúpil odo mňa.
„Nájdeš si dievča, ktoré ťa bude ľúbiť a ver mi, bude to to najšťastnejšie dievča na svete. Ale ja to nebudem.“ Pristúpila som k nemu a načiahla sa po jeho rukách. Dala som mu pusu na líce a objala som ho. Chytil ma za ramená a odtiahol od seba. Už neplakal.
„Maj sa Tayla,“ povedal bez citov. Sledovala som ho ako odchádza. Chýba mi už teraz, no len ako kamarát. Najlepší kamarát. Dúfala som, že mi raz odpustí.


                                                                             Tayla


Páči sa :) Kratšia časť, ale aspoň niečo som už pridala z novej poviedky. A áno táto poviedka bude o Tayle, ktorá bola aj v poviedke Deep in love, no v tejto bude hlavná postava. Hore vyššie je postava Tayly. Milujem to dievča. Podla mňa to je dievčenské prevedenie Zayna. Podoba sa nezaprie. Môžete ju vidieť v X-Factore. Mimochodom normálne sa volá Ally. ;) xx

2 komentáre: