nedeľa 4. novembra 2012

LYYL 11.časť



„Zosypala som sa doslova. Odpadla som a prebrala sa až v nemocnici. Nechápala som to, pretože som iba odpadla. Ľudia odpadávajú často, ale nikdy sa nepreberú na infúziách.


Pamätám si, že ako prvé mi hlavou preletelo čo sa vlastne stalo, udrel ma T- jay? Našťastie som sa rýchlo rozpamätala a túto možnosť vylúčila. On by ma nikdy nezbil. A ani by nevládal v takom stave. Keď som nad tým v nemocnici na posteli rozmýšľala, predstavila som si tú situáciu. T-jayovu snahu zbiť ma. Prišlo mi to hlúpe, až vtipné.

To bol posledný deň, čo som sa usmiala. Je pravda, že sa usmievam aj teraz, ale do vtedy som žila nevedomky s vecami, ktoré boli pri mne. Veď vy sami viete aký je v tom rozdiel.

Uvedomila som si, že som mal v hrdle neskutočné sucho. Keď som sa natiahla pre pohár zbadala som osobu, ktorá mi neskutočne chýbala aj keď som ju nevidela iba niekoľko týždňov, pre mňa niekoľko týždňov. Osobu, ktorá ma nevinila a nenadávala na mňa.

Najskôr sa na mňa pozrela zdesene, potom prekvapene.

'Ja viem, že ťa to mrzí. Vedela som to aj pred tým než si mi to v izbe na intráku povedala. Netušila som ako sa mám zachovať, tak som spravila to čo som pokladala za správnu vec. Nechať ťa tak. Aj keď som vedela, že sa popáliš. Dievča, ale ty si pekne popálila'

Snažila sa zavtipkovať. Bolo to od nej neskutočne láskavé, ale bola som slabá na to aby som sa začala smiať.

'Aj tak ti musím povedať, že ma to mrzí. A toto je čerstvé ospravedlnenie. Nové. Za nové chyby. Naozaj mi je ľúto, že som ťa vymenila za niekoho koho som sotva, vlastne vôbec nepoznala. Keby ťa pred pár týždňami počúvnem.. '

Chcela som jej toľko toho povedať, ale ona sa na mňa pozrela nechápavo po mojich slovách. Vtedy som ja nechápala ja. Zase som niečo povedala, niečo zlé? Chcela som sa jej už po stí krát ospravedlniť, ale predbehla ma.

'Liz, neviem čo sa stalo u Vás doma. T-jay povedal iba toľko, že ste sa rozprávali a ty si odpadla. Neviem ako ti to povedať, ale ty tu ležíš už takmer pol roka.
Zostala si v kóme. '“

1 komentár: