utorok 25. decembra 2012

Úvod


Lizzie prechádza fázou -nesúhlasím s ničím, čo povedia rodičia- a rozchodom s chalanom. Nikdy ju nezaujímali knihy ani romantické presladené romány, kde sa hlavní hrdinovia do seba na zbláznenie zamilujú. Bola to realistka. Neverila na rozprávky. Jej pohľad sa zmení keď nájde denník písaný v začiatkoch 19.storočia. Ponorí sa do sveta mladého dievčaťa a zisťuje, že ich svety nie sú také rozdielne. Lizzie pretáča stranu za stranou s dychtivým očakávaním, čo bude na tej ďalšej.

5 komentárov:

  1. Takžee slubený komentár
    už dlho som nekomentovala tak to musim napravit :)
    velmi rada čitam tvoje poviedky a vždy sa tešim na dalšiu časť, musí sa uznať že maš talent a fantáziu ,a som zvedava na tuto novu poviedku -takže davaj časti :D PS:Dona by tiež mohla niečo pridavať, rada by som čitala niečo aj z jej tvorby :o) D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :)) no fantázia by tam aj bola ale to s tým talentom to nemôžem úplne schváliť, alebo teda no je ešte veľa toho na čom zapracovať a pripájam sa, tiež by som si prečítala niečo nové od Dony aj ja, možno ju spolu prehovoríme ;)

      Odstrániť
    2. tak vždy je na čom pracovať :D takže Dona láskavo začni niečo písať už len kvôly nám ! ! :D ..D.

      Odstrániť
  2. už sa na túto story nesmierne teším :) :)... Mirka

    OdpovedaťOdstrániť