utorok 19. marca 2013

INFO

Kedže sa sem nič  nepridáva (zatiaľ) a do konca týždňa tu ešte nič nebude (možno cez víkend) tak som sa rozhodla sem hodiť krátky článok o tejto veci:

Minule len tak idem po Panta Rhei a uvidela som túto knihu medzi novinkami.
Moja prvá rekacia bola asi ako: O.o a následne: -.-
JB mi nevadí, to vôbec;) Ale pomyslela som si, že rovnako sa to podobá na všadeprítomné poviedky o 1D aj JB a pod. Je to dievčenský román a som si celkom istá, že autorka to napísala na 14- vekovú skupinu, ale aj tak mi stále behá po hlave, že vyzerá ako -xy-tá internetová fan-poviedka.
(Ani za svet by ma nenapadlo, že blogové výtvory by sa mohli dostaviť na knižné regále.)
Prečítala som si poslednú stránku a premáhala som sa, aby som sa nerozosmiala (:D)
So, blížime sa k pointe:
Chcela som sa vás len opýtať (ak sem chodíte aj napriek prestávke) či ste to už čítali, možno by som si to kúpila a prečítala, ak by sa tu našlo pár fajn ohlasov, tak by som bola rada, keby mi sem hodíte komentár.
A ked ste to nečítali, tak aj tak sem môžete hodiť komentár a napísať čo si o tom myslíte. :) X
 

7 komentárov:

  1. ako nechcem byť hnusná ale, ako toto mohol niekto uverejniť, vytlačiť, dať to do kníhkupectiev??? Ako nič proti nemu, ale toto je na mňa už veľa... Neukrižovať a nezabiť ma za to prosím!!... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to bolo presne to čo mi ako prvé behalo hlavou ;D

      Odstrániť
  2. takto isto môže hociktorá z nás, ktorá píše aspoň trochu zaujímavo vydať knižku..ale predpokladám, že toto bola dcéra majiteľa vydavatelstva :D alebo niecco take :D nemyslim, ze by to bol niekto vydal len tak, lebo je to vau, perfektné..skor je tam iny dovod :D ..biebs mi nevadi, ide o pointu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. suhlasim s tymto :) osobne si myslim že buď za to dala veľké prachy, alebo proste je to fakt dieťa majiteľa :D

      Odstrániť
    2. celkom rada by som chcela vidieť tú autorku :) a nad týmto som neuvažovala ale dáva to dosť zmysel, myslím že to môže byť učite jedna z možností :D

      Odstrániť
  3. toto je už fakt veľa, podľa mňa to iba zato niekto vydal aby zarobil, teraz si to budú kupovať 14-ročné baby, ktoré milujú Justina a nemyslím si, že je to bohvieako krásne... :D :D *M

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kebyže sa dajú dávať lajky na komentáre, tak má Alex môj lajk. Úplne presne to vystihla. Ja som sa takmer od rehotu zadrhla, keď som to uvidela v kníhkupectve. Akože nech sa nikto nehnevá, ale FF na Justina Biebera?
    Otvorila som knihu niekde v strede a Justin tam kecal niečo o tom, že má jeho kamoš zrušiť koncerty, aby mohol odletieť na Slovensko!
    Ehm, začnime s tým, že by si náš krpatý štát pravdepodobne pomýlil so Slovinskom.

    OdpovedaťOdstrániť